jueves, 1 de marzo de 2007

Tengo ganas


John Lee Hooker tenía ganas, y no de cualquier cosa baladí... ¡tenía ganas de amor!:

I'm in the mood baby, I'm in the mood for love
I'm in the mood baby, I'm in the mood for love,
I'm in the mood, I'm in the mood, baby, I'm in the mood for love

I said night time is the right time, to be with the one you love
You know when night come baby, God know, you're so far away
I'm in the mood, I'm in the mood baby, I'm in the mood for love
I'm in the mood, in the mood, baby, in the mood for love

I said yes, my mama told me, to leave that girl alone
But my mama didn't know, God know, girl was puttin' down
I'm in the mood, I'm in the mood baby, in the mood for love
I'm in the mood, I'm in the mood, baby, in the mood for love

3 comentarios:

gabor dijo...

flipandolo estoy oiga!!
En serio que son PRECIOSOS, que me encantan, que yo si tenia ganas de ver estos dibujos, y no otros que tu sabes de niñas brujas fascinadas por la hipica XD

viva Ladislao Biro, inventor del boli!!!

Jose Zinc dijo...

WOW :|
Me ha encantado. Que bién usadas las tramas, que bién sacados los brillos... Que bién, jodío.
¡Aupa el blues!

Dela dijo...

Great inks ,thanks for showing.
Cheers